Freaky Friday
Dr Tess Coleman och hennes tonårsdotter Anna kommer inte överens om något: inte män, kläder eller Annas dröm om att vara med i ett rockband. Men en fredag händer något mystiskt och de två byter kroppar. Tess har ett bröllop på lördagen och de måste fort komma på en lösning. Kommer de att lära sig något och förstå varandra under tiden?