Lost on Everest
LOST ON EVEREST visar vad som hände Andrew "Sandy" Irvine och George Leigh Mallory som gjorde det första försöket att bestiga Mount Everest 1924. Ett team av professionella klättrare, filmskapare och experter ledda av journalisten Mark Synnott och Nat Geo-fotografen Renan Ozturk försöker att upptäcka om Irvine och Malloy lyckades bestiga världens högsta berg.