Raya och den sista draken
För länge sedan levde människor och drakar tillsammans i harmoni i Kumandras rike. Men när ondskan gick till attack offrade sig drakarna för att rädda mänskligheten. Nu, 500 år senare, måste den ensamma kämpen Raya leta reda på den legendariska sista draken för att kunna stoppa de onda krafter som återvänt och än en gång hotar hennes värld.