Afrikas dolda under
Afrika är ett extremernas rike i allt från dödliga öknar och aktiva vulkaner till enorma sjöar och floder. Över hela denna fantastiska kontinent slåss naturens vilda djur för överlevnad under några av världens svåraste förhållanden.