Code Black
Ett pulshöjande sjukhusdrama som utspelar sig på den mest hektiska och ökända akutmottagningen i landet, där den oerhörda tillströmningen av patienter kan överväga de begränsade resurserna som finns att tillgå för de utomordentliga läkarna och sjuksköterskornas vars jobb är att vårda alla, vilket skapar ett tillstånd känt som "Code Black". I hjärtat av det kontrollerade kaoset finns AT-chefen dr Leanne Rorish, känd för att framgångsrikt utföra riskabla operationer. Hon sköter traumaområdet som är reserverat för de mest kritiska fallen.