Förlorade städer med Albert Lin
Förlorade städer kombinerar högteknologisk arkeologi, fängslande grafik och grundlig forskning för att göra sensationella upptäckter – presenterat av vår programledare Albert Lin. Vår ambitiösa approach applicerar 3D-skanning på några av forntidens mest enastående platser. Den här serien ger dig starka och känsloladdade berättelser ihop med högteknologiska bilder som väcker forntida mysterier till liv.