Justified
I händelsernas explosiva centrum konfronterar U.S. Marshal Raylan Givens i vilda västern-stil mord, droger, bankrån, gangsters, brottsfamiljer och korrupta politiker. Hans yttersta motståndare är den listiga, komplicerade fredlösa Boyd Crowder, men den verkliga jokern är Ava Crowder, den mystiska kvinnan som slits mellan de två männen och båda sidorna av lagen.