LEGO Star Wars: Återuppbygg Galaxen
Hela Star Wars galaxen blir helt ihopblandad när den simple nörf-herden, Sig Greebling, avlägsnar en kraftfull artefakt från ett gömt Jedi-tempel. Han kastas ut i ett äventyr i en ny, underbart vild och skruvad version av galaxen, där de goda är onda, de onda är goda och allas öde hänger på att Sig blir hjälten som kan sätta ihop alla bitarna igen.