Unmasked
Tv-serien "Trigger" avslöjar hemligheter bakom mystiska brott. Oh Soryong gräver i ett 20 år gammalt kallt fall när hon dras in i en skandal. Visselblåsaren dr Trigger skapar oreda. Han Dos bristande samarbetsförmåga leder till spänningar, men teamet är likväl fast beslutet att avslöja sanningen.
Tv-serien "Trigger" skipar rättvisa och avslöjar hemligheter bakom mörka och mystiska brott.