Star Wars Rebels (Shorts)
Galaktik İmparatorluk, baskı ve korku yoluyla insanlar üzerindeki denetimi sıkılaştırmaya devam ederken galaksi karanlık bir dönemden geçer ve birkaç cesur kişi birlik olarak direnmek zorunda kalır. Yıldız gemisi Ghost'un çok renkli mürettebatı, kendileri için mücadele edemeyenlerin yanında olur ve bir isyanı ateşlemek için gerekli kıvılcımı sağlar.