Yeraltı
Ailesinin katledilişine tanık olan Haydar Ali, yıllar sonra onların katilini öldürür. Ancak sevdiği kadın Ceylan’ın olaya karışması, ikisini de geri dönülmez bir yola sürükler. Cezaevinde Bozo ile tanışan Haydar Ali, yıllar sonra Bozo’nun emriyle serbest bırakılır. Dışarıda ise artık, Ceylan’ın Bozo’nun karısı olduğunu öğrenir. Bozo’nun karteline sızmak için bir görev teklif edilir ve Haydar Ali’nin hayatı intikam, yalanlar ve aşk arasında geçen ölümcül bir satranca dönüşür.
Çocukken ailesinin katledilişine tanık olan Haydar Ali, yıllar sonra ailesinin katilini bir restoranda öldürür. Ancak o gece sevdiği kadın Ceylan’ın da olaylara karışması, ikisini de geri dönülmez bir yola sürükler. Cezaevine gönderilen Haydar Ali, burada “Bozo” lakaplı Bozkurt Hanoğlu ile tanışır. Bozo, hem korkulan bir mafya lideri hem de Haydar Ali’nin öldürdüğü adamın yeğenidir. İkili arasında beklenmedik bir saygı ve dostluk doğar. Bozo’nun koruması altına giren Haydar Ali, cezaevinin görünmeyen düzenini, “yeraltı yasalarını” öğrenir. Yıllar sonra Bozo’nun emriyle serbest bırakılan Haydar Ali, dışarıda yeni bir düzenle karşılaşır. Ama onu bekleyen en büyük şok, Ceylan’ın artık Bozo’nun karısı olmasıdır. Bir zamanlar uğruna ölümü göze aldığı kadın şimdi düşmanının yanında, bambaşka bir kimlikle karşısındadır. Haydar Ali geçmişiyle bugünü, intikamla aşkı, sadakatle ihaneti arasında sıkışmışken Yılmaz adlı gizemli bir istihbaratçı, Bozo’nun yükselen karteline sızması için ona yeni bir görev teklif eder. Böylece Haydar Ali’nin hayatı artık sadece bir intikam hikayesi değil, yalanlar ve aşk arasında geçen ölümcül bir satranç oyununa dönüşür.
Büyük bir aşk, Haydar Ali’yi devlet planları ve İstanbul yeraltısının ortasına sürükler.
Haydar Ali ve Sultan'ın anlaşmasıyla başlayan sarsıcı yüzleşme, bir kırılmanın fitilini ateşler.
Haydar Ali, kendisi için kurşunun önüne atlayan Bozo'ya karşı borç ve vicdan arasında sıkışır.
Paşa’nın kimlerin sözüyle harekete geçtiği sorusu büyüdükçe mahalledeki intikam ateşi hızla yayılır.
Haydar Ali ile Ceylan’ın geçmişini açığa çıkarabilecek bir sır, Hamburglu’nun eline geçer.
Bozo, Azize’ye rest çeker; Sultan ve Haydar Ali geçmişle yüzleşir, savaş başlar.
Sultan’ın elinde tuttuğu yüzükle Ceylan’ın karşısına çıkmasıyla gerilim zirveye taşınır.
Bozo’nun aileyi çiftlikte toplaması, sıradan gibi görünse de arkasında büyük bir plan vardır.