Kirli Sepeti
İlkgül'un haksız yere suçlandığı cinayeti çözmek isteyen Songül, zengin bir kadın rolüne girer.
Songül, cinayeti çözmek için zenginlerin zayıf halkası Süheyla ile yakınlaşmaya çalışır.
Meyra, Songül'e tehlikeli bir sürpriz hazırlar. Hayriye ve Medine için işler iyice karışır.
Songül, Hayriye ve Medine, Jülide’nin sakladığı sırları ortaya çıkarmak için yeni bir plan yapar.