Şakir Paşa Ailesi: Mucizeler ve Skandallar
Halikarnas Balıkçısı mahlasıyla Bodrum’u bugünkü ününe kavuşturan Cevat Şakir Kabaağaçlı’nın 1912 yılında eşiyle beraber Büyükada’ya, döneminin ilerisinde bir hayat sürdüren ailesinin evine dönmesi, herkesin hayatını kökünden değiştirecektir. Bu değişim sadece yaşandığı dönemi etkilemeyecek; aileden modern resmin ustası prenses Fahrelnissa Zeid, ilk Türk gravür sanatçısı Aliye Berger ve ilk Türk seramik sanatçısı Füreya Koral gibi birbirinden başarılı isimlerin çıkmasına da vesile olacaktır.