The Best Heart Attack of My Life
Ariel Santoro, karısı tarafından terk edilmiş, önemsiz, kilolu ve sigara tiryakisi bir hayalet yazardır. Patronunun tavsiyesi üzerine kafasını toplamak ve yazmak için Uruguay'a giden Ariel, yeni tanıştığı güzel flamenko dansçısı Concha'yı da kendisine katılması için davet eder. Yolculuk ve acil serviste sona eren çılgın bir gece Ariel, Concha ve iki Airbnb ev sahibinin hayatlarını sonsuza dek değiştirecektir.