The Stolen Cup
Oğlunu yaklaşan Dünya Kupası'na götürmek için banka hesabını boşaltan Lucho, futbol çılgını ülkesi Arjantin bir yaptırım yüzünden diskalifiye edildiğinde harap olur. Oğlunun hayal kurma yeteneğini geri kazanmaya ve Arjantin'i tekrar turnuvaya sokmaya çalışan Lucho, spor tarihinin en çılgın planına öncülük eder: Dünya Kupası Kupasını çalmak.
Oğluyla birlikte yaklaşan Dünya Kupası'na seyahat etmek için birikimlerini tükettikten sonra, Lucho, ülkesi Arjantin'in elemeler sırasında bir yaptırım nedeniyle diskalifiye edilmesini inanamayarak izliyor. Kaybedecek hiçbir şeyleri olmayan Lucho ve iş arkadaşları - işsiz kalmak üzere olan bir grup serseri - adaleti kendi ellerine almaya karar verirler. Onların planı ne mi? La Albiceleste'yi tekrar Dünya Kupası'na sokmak ve böylece ülkelerinin onurunu geri kazanmak amacıyla Arjantin'deki promosyon durağında Dünya Kupası Kupasını çalmak.