White Men Can't Jump
Kült hâline gelmiş olan filmin bu modern versiyonunda, eskiden basketbol yıldızı olan ama sakatlanmaları sebebiyle kariyerinde hız kaybeden Jeremy, bir zamanlar umut vadeden bir basketbolcuyken kendi geleceğini sabote eden Kamal'la gönülsüzce iş birliği yapar. Pek de sağlam olmayan ilişkilerle, finansal baskılarla ve içsel mücadelelerle boğuşan bu zıt karakterli sokak basketbolcuları, hayallerine kavuşmayı son bir kez denemek için güçlerini birleştirir.