History of the World, Part ll
40 yılı aşkın bir süre bekledikten sonra, nihayet Mel Brooks'un ufuk açıcı filmi History of the World, Part I'in devamı geliyor ve her bölümde bizi insanlık tarihinin farklı dönemlerine götüren çeşitli skeçler yer alıyor.
Yahuda İsa'ya ihanet eder; Shirley Chisholm bir duyuru yapar. General Grant'in başı dertte.
İsa ve Meryem aşık olur; Mudmanlar Rus tarihini değiştirir; piramitler nasıl inşa edilmiştir.
Oslo'da Orta Doğu barışı (ve öğle yemeği) ve Shirley Chisholm Watergate'e gider.