Yukon Veterineri
Karşınızda, zorlu Yukon'da tüm çağrılara koşarak yabani veya evcil hayvanlara yardımcı olan Veteriner Michelle Oakley. Genç kızlarıyla ve müthiş espri yeteneğiyle her yere koşturan tam zamanlı bir veteriner ve bir anne olan Dr. Oakley bizi dünyanın en uzak ve zorlu yerlerine götürecek.