İmkansız Köpekler
Her bölümde, kopukluk sorunlarından korku temelli saldırganlığa kadar Matt'in köpek davranışlarını değiştirmeye yönelik yenilikçi yaklaşımlarına göz atıyoruz. Her bölüm ilham verici rehabilitasyon hikayeleri içeriyor ve evcil hayvan sahiplerinin dört ayaklı en iyi arkadaşlarının hayatlarını iyileştirmelerine yardımcı olacak faydalı bilgilerle dolu.