Hayvan Hastanesi
Egzotik hayvanlardan ev hayvanlarına kadar her türlü vakayı ele alan, işine adanmış ve son teknoloji cerrahi yöntemler kullanan uzmanlarla donatılmış Gulf Coast Veteriner'e hoş geldiniz. Animal ER, hayvanların acil servise götürüldüğü andan teşhis, ameliyat ve tedavi sonrasında eve dönüşlerine kadar, hayvan sahiplerini en son teknolojiye ulaştırır.
Gulf Coast Veteriner Uzmanlığı'nda çıkan yangın sebebiyle personelin hastaneyi boşaltması gerekir.
Gulf Coast Veteriner Uzmanlığı, yılda farklı kesimden 50.000'den fazla hasta görmektedir.
Gulf Coast, tendonu kopmuş bir tavus kuşunu ve hermafrodit bir köpeği tedavi ediyor.
Gulf Coast, bir leopar köpeği ile pankreas iltahabından muzdarip bir Afrika kedisini tedavi ediyor.