Adults
New York'ta yaşayan yirmili yaşlarındaki bir grup genç, henüz ne "iyi" ne de tam anlamıyla "yetişkin" olabilmişken iyi insanlar olmaya çalışır.
FX'in "Adults" dizisi, New York'ta yaşayan yirmili yaşlarındaki bir grup gencin, henüz ne "iyi" ne de tam anlamıyla "yetişkin" olabilmişken iyi insanlar olmaya çalışmasını konu alan bir topluluk komedisidir. Samir, Billie, Paul Baker, Issa ve Anton, Samir'in çocukluk evinde birlikte yaşayıp yemeklerini, kaygılarını ve bazen de diş fırçalarını paylaşan beş yakın arkadaştır. Dizi, yetişkinlik dünyasına adım atarken yaşanan başarıları, hayal kırıklıklarını ve rezillikleri hafif abartılı bir dille işler. İş hayatında ilerlemeye çalışırken, sağlık sistemiyle uğraşırken, akşam yemeği düzenlerken ya da Arkadaşlarımı Bul çağında flört etmeye çalışırken, grup üyeleri gerçek dünyanın hiç de kolay olmadığını ve en iyi niyetlerinin bile işleri daha da kötüleştirdiğini öğrenir. Bu arkadaşlar, kötü fikirlerle ve her seferinde ortaya attıkları yeni "yetişkinlik teorileri"yle dolup taşan, hâlâ gelişmekte olan bireylerdir. Ancak her zaman başarabildikleri bir şey vardır, o da birbirlerinin yanında olmaktır.
Anton ve Paul Baker şehir dışından gelen bir konuğu ağırlar, Issa ise iş yerinde tavır takınır.