Belgeseller
Vahşi doğa film yapımcısı Bob Poole, yavrularını hayatta tutmakta kararlı olan, oldukça heybetli ve yetenekli bir anne çitayı takip etmek için yola koyuluyor. Yol boyunca, dört ayaklıların en hızlısı olan bu hayvana ayak uydurmaya çalışırken, Afrika vahşi doğasında çekim yapmanın risklerini ve gerçeklerini de göz önünde bulundurmak zorunda.