Belgeseller, Hayvanlar ve Doğa
Uganda'nın kalbindeki aslan sürüleri, hayatlarının çoğunu ağaçlarda geçirirler – ki bu Afrika'nın pek az yerinde görülen gizemli bir davranıştır – ve bunu neden yaptıkları konusunda pek fazla bilgi yoktur. Büyük kedilerle çalışan biyolog Alexander Braczkowski, bu aslanları incelemek için yola çıkar ve yolculuğu beklenmedik şekilde duygusallaşır.