Oyunbozan Ralph
Disney Animasyon Stüdyoları, komik, vurdusu kırdısı bol bir yolculukla karşımıza çıkıyor. Ralph, cesur bir hareketle, aksiyon yüklü bir maceraya atılır ve herkese yürekliliğiyle asıl kendisinin gerçek bir kahraman olduğunu kanıtlamaya çalışır.
Walt Disney Animasyon Stüdyoları, Disney'in Oyun Bozan Ralph (Wreck-It Ralph) filminde yarattığı komik, vurdusu kırdısı bol bir yolculukla karşımıza çıkıyor. On yıllar boyunca, Ralph bu popüler video oyununda hep kötü rolde yer alır. Cesur bir hareketle, aksiyon yüklü bir maceraya atılır ve herkese yürekliliğiyle asıl kendisinin gerçek bir kahraman olduğunu kanıtlamaya çalışır. Heyecan verici yeni dünyaları keşfettiğinde, içlerinde girişken Vanellope von Schweetz'in de yer aldığı bazı tuhaf yeni arkadaşlarından bir ekip kurar. Daha sonra, korkunç bir düşman dünyalarını tehdit ettiğinde, Ralph tüm oyun merkezinin kaderini kocaman ellerinde tuttuğunu fark eder.