Taiwan Crime Stories
Dört kısımlı bu antoloji dizisinde Tayvan’da yaşanmış gerçek suçların hikâyeleri anlatılıyor. Wen-Qing’in kocası bir tren kazasında yaralanarak komaya girer. Sigortacılık işinde çalışan Wen-Qing, dolandırıcılık şüphesiyle kazada bir suç unsuru olduğuna inanmaktadır, kazayla ilgili araştırmaları esnasında kocasının gizli bir ilişkisi olduğunu öğrenir. Deneyimli polis Wang, bir ilköğretim okulu otoparkında tacize uğrayan öğretmen kızı Xuan’ın cinayetini soruşturmak için çağrılır. Cinayetin tek tanığı, Xuan’ın sorunlu bir öğrencisidir. Gazeteci Lee, hapiste yatan acımasız tetikçi Shen ile röportaj yapmak istemektedir. Lee’nin Shen ile görüşme isteğinin ardında bambaşka bir neden yatmaktadır. Sayısız cinayetten suçlu bulunan Shen, Yeh ailesi katliamıyla bir ilgisi olmadığını iddia etmektedir. Kaçak Jie, askerliğini yapan kardeşi Cheng’den yardım ister. Askeri üste saklandığı esnada Jie bir çocuk cesedi bulur, cinayetle ilgili olarak Cheng tüm şüpheleri üzerine çeker. Kardeşinin adını temize çıkarmak için Jie’nin zamana karşı yarışması gerekmektedir.
Bir tren kazasında suç unsuru olduğundan şüphelenen sigortacı Wen-Qing evliliğinden şüpheye düşer.
Dolandırıcılık davasının yol açtığı tepkiler üzerine Wen-Qing ve savcı incelemelerine son verirler.
Bir gazeteci bir aileyi öldürmekle suçlanan acımasız bir tetikçinin asıl hikâyesini keşfetmek ister.
Çete çekişmesine neden olan Lee, sızdırılan bir ses dosyası ve Shen’in firarıyla kenarda kalır.
Lee’nin düştüğü zor durum eski bir sırrı gün ışığına çıkarır. Shen, gerçek katilin peşine düşer.
Bir ilkokul öğretmeni saldırıya uğrar ve öldürülür. Cinayetin tek tanığıysa sorunlu bir öğrencidir.
Masum bir asker, itiraf edene kadar işkenceye maruz bırakılır. Bir kaçak, gerçeğin peşine düşer.
Toplumun dışladığı iki insan yaşanan haksızlık sonrasında birlikte kaçar. Peki asıl katil kimdir?