GANNIBAL
Büyük bir olay çıkardıktan sonra polis memuru Daigo Agawa, karısı ve kızını Kuge adındaki ücra bir dağ köyüne götürür. Görev yapan bir önceki polis memurunun gizemli bir şekilde ortadan kaybolmasına rağmen bu sıkıntıdan kurtulmak için güzel bir yer gibi görünür. Bir gün dağda yaşlı bir kadının cesedi bulunur. Goto ailesi bir ayının saldırdığını söyler ama Daigo bir insana ait ısırma izlerini fark eder. Çok geçmeden bu köyde her şeyin göründüğü gibi olmadığı açığa çıkar.