The New Age
Peter Weller ve Judy Davis, çılgın iş maceraları, cinsel kaçamaklar, yeni çağ gevezelikleri ve şüpheli spiritüalizmle dolu yokuş aşağı bir yolda ilerleyen, mantıktan çok paraları olan modaya uygun bir ikili olan Witner'ları canlandırır.