Turtle Beach
Bir foto muhabiri, Malezya'ya sığınmak isteyen Vietnamlı tekne insanlarının hikayesini haber yapmak için ailesinden ayrıldığında bir haberden daha fazlasıyla karşılaşır.
Muhabir Judith Wilkes, kocasını ve iki oğlunu Sidney'de bırakır ve Vietnamlı tekne halkının hikayesini takip etmek için Malezya'ya gider. Kanan'la romantik bir ilişki kurar ve mültecilerin bir gün kendi çocuklarının geleceği umuduyla gizlice karaya çıkmaya çalıştıkları "Kaplumbağa Plajı" nda düzenli bir nöbet tutan Lady Minou Hobday ile bir arkadaşlık kurar. Bir gece Minou'ya eşlik eden Judith, Malezyalıların acımasız bir katliamına tanık olur ve bu da onu Bidong'daki toplama kamplarının dehşetini ortaya çıkarmaya teşvik eder.