Süper Robot Takımı
Nihai Kötü'nün güçlerini becerikli bir genç çocuğun liderliğindeki yüksek teknolojiye sahip maymun savaşçılardan oluşan bir grupla karşı karşıya getiren temposu yüksek, fütüristik anime tarzında bir aksiyon dizisi Süper Robot Takımı. Ergenlik çağına yönelik bu efsanevi bilim kurgu macerası, Chiro adında bir çocuk ve Shuggazoom şehrini kötü İskelet Kral ve onun canavar yardımcılarına karşı savunan beş Robot Maymun ekibinin etrafında şekilleniyor.
Chiro, Maymun Takımı'nın Shuggazoom şehrini yeraltı tehdidinden kurtarmasına yardım etmelidir.
Chiro ve Maymun Takımı, yaşayan bir gezegenin Shuggazoom şehri ile çarpışmasını engellemeye çalışır.
Çılgın hayran Gyrus Krinkle, Takım'ı ele geçirip onları Chiro ile birbirine düşürmeye çalışır.
Galaksiler arası bir sirk Shuggazoom şehrine gelir ve Maymun Takımı'nı saflarına katılmaya zorlar.
Durdurulamaz bir ödül avcısı, Chiro'nun peşine düşmek için Shuggazoom şehrine gelir.