Soul of a Nation Presents: Mi Gente: Groundbreakers and Changemakers
Hispanik ve Latin Amerika toplumunun önemli isimleri ön plana çıkar: müzik ikonu Gloria Estefan, aktör Diego Luna ve emekli profesyonel beyzbol oyuncusu David Ortiz.