Vahşi Nordik
Norveç, Finlandiya ve İsveç'in efsanevi vahşi doğaları Viking tanrılarının gördüğü gibi, kuşbakışı çekimlerle gözler önüne serilerek anlatılıyor.
İskandinavya - ünlü Vikinglerin, göz alabildiğine geniş sahillerin, yüce dağların, cesur serüvencilerin, eski uygarlıkların ve yemyeşil ormanların yurdu. Norveç, Finlandiya ve İsveç'in efsanevi vahşi doğaları Viking tanrılarının gördüğü gibi kuşbakışı gözler önüne seriliyor. Havadan çekilen muhteşem görüntüleriyle burası doğanın kalbi, Vikinglerin ülkesi.