Amerika'nın Ulusal Parkları
Amerika'nın Ulusal Parkları, doğal alanların içerdiği macerayı, güzelliği ve hayranlık uyandıran yönlerini gösteriyor. Bu parkların her biri, bitki ve hayvan yaşamı için kıymetli ve önemli birer sığınak niteliğinde.