Gargoyles
M.S. 994 yılında Goliath ve gargoyle klanı, İskoçya'da bir Orta Çağ kalesini savunur. Günümüze gelince David Xanatos kaleyi satın alır ve New York'a taşır. Kale saldırıya uğradığında ise gargoyle'lar bin yıllık bir lanetten kurtulur.
M.S. 994 yılında Goliath ve gargoyle klanı, İskoçya'da bir Orta Çağ kalesini korumaya ant içer. Goliath insanlar tarafından kandırılır, klanının topyekun yok edildiğini öğrenir. Klanıyla beraber bin yıl uyumak üzere lanetlenir. Milyarder David Xanatos kaleyi satın alıp New York'a taşır ve karargahı haline getirir. Kaleye yapılan saldırı, gargoyle'ların uyanması ve dedektif Elisa Maza'yla David Xanatos tarafından keşfedilmesinin ardından gargoyle'lar hem eski hem de yeni düşmanlarıyla göze çarpmadan savaşmaya çalışır. Gündüzleri taş, geceleri savaşçıyız, biz Gargoyle'larız.