Ahmak Bilimi
AHMAK BİLİMİ'nde, kendilerini ortaya koyan amatör bilim insanları moment, yer çekimi ve Newton'un yasaları gibi bilimsel ilkeleri test edip en bilgisiz unvanını kapmak için kıran kırana yarışıyor. Amatör bilim insanlarımızın da acı bir şekilde öğrendiği gibi, bilimin yasalarını çiğnemeye kalkarsanız çiğnenen siz olursunuz. İşte AHMAK BİLİMİ budur.