Davy Crockett and the River Pirates
Davy Crockett ve arkadaşı George Russell, postları satmak için New Orleans'a gider. Yolda, bir tekne yarışına katılırlar, Kızılderililer tarafından yakalanırlar ve bir grup nehir korsanının foyasını ortaya çıkarırlar.
Efsanevi "Vahşi Sınırın Kralı" Davy Crockett ve güvenilir arkadaşı George ile New Orleans'a doğru bir nehir yolculuğu ve nefes kesici bir macera! İkili, tehlikeli akıntılarla, hain nehir korsanlarıyla ve her köşe başında yeni bir heyecanla karşılaşır. Büyük macera geleneğini, büyük halk kahramanı ile buluşturan DAVY CROCKETT AND THE RIVER PIRATES, tekrar tekrar çıkmak isteyeceğiniz bir yolculuk!