Aksiyon ve Macera, Tarih
Davy Crockett gibi bir halk kahramanı daha yoktur ve ve bunun sebebini, onu bir timsahla savaşırken, bir balta düellosunda bir Kızılderili şefiyle ve Alamo'da özgürlük için savaşırken izlediğinizde göreceksiniz.
Davy Crockett gibi bir halk kahramanı daha yoktur ve ve bunun sebebini, onu bir timsahla savaşırken, bir balta düellosunda bir Kızılderili şefiyle ve Alamo'da özgürlük için savaşırken izlediğinizde göreceksiniz. Davy ve arkadaşı George Russell, Creek Kızılderili Savaşı'nda savaşır, ardından Davy Kongre'ye seçilir ve kabaca tasarlanmış önerilerini Temsilciler Meclisi'ne sunar. Son olarak, Davy ve George Teksas'a gider ve Alamo'daki son direnişe katılırlar.