Pluto ve Sincap
Pluto, Minnie'nin bahçesini kazar ve sinir bozucu bir sincabı yakalamak için evini mahveder.
Pluto, Minnie kızmasına rağmen, sinir bozucu bir sincabı yakalamak için onun bahçesini kazar ve evini mahveder.