Postacı Pluto
Pluto uzakta, kutup bölgesinde bir yere bir çanta posta götürme görevine zorlanır, şakacı bir kutup tavşanı ona yardım eder.
Bir pilot şiddetli fırtına yüzünden geri dönmek zorunda kalınca postayı köpek kızağıyla götürülebilecek uzak bir yere bırakır. Düşen posta Pluto’nun üzerine düşer ve köpek onu götürmek için yola koyulur. Yol boyunca bir tavşan tarafından geciktirilir ama sonunda tavşan Pluto’nun postayı götürmesine yardımcı olur.