Belgeseller
Eski Uygarlıklar, inanılmaz astronomi bilgilerinin sırlarını, güneşle aynı gün, tüm dünyada güneşle aynı hizada inşa ettikleri tapınak ve saraylarına sakladılar. İnsanoğlunun binlerce yıldır ve her kıtada güneşe olan takıntısını ortaya çıkaran, kozmik ölçekte bir mimari sihre tanık olacaksınız.