Albert Lin ile İncil’in Gizemleri
Albert Lin İncil’in en önemli hikayelerinden ikisini mercek altına alıyor. Kızıldeniz’in ikiye ayrılması ile Sodom ve Gomora şehirlerinin yok edilmesi ardında gerçek olaylar yatıyor olabilir mi? Albert Lin bu gizemleri çözmek için dünyanın katmanlarını uydu ve uzay çağı teknolojisi araçlarıyla görüntüleyerek, binlerce yıldır gömülü kalan sırları gün yüzüne çıkarmaya çalışıyor.
Albert Lin modern teknolojiden yararlanarak Kızıldeniz’in ikiye ayrılması hikayesini araştırır.
Albert Lin İncil’de geçen Sodom ve Gomora efsanesi ardındaki gerçeği ortaya çıkarır.