Rocco
Doğayı keşfetmeyi ve yeni orman arkadaşları edinmeyi seven meraklı sincap Rocco ile tanışın! Sulu bir erik taşımayı öğrenmek, bir su birikintisini geçmek ve karlı bir günde ısınmak gibi pek çok zorluğun üstesinden geldiği maceralarında Rocco'ya katılın.
Rocco eve güzel kuru yapraklar, lezzetli kestaneler ve dev bir yaprak götürmek ister.
Rocco'nun şapkasının rüzgârda uçuşunu ve nasıl güzel bir kardan adam yaptığını izleyin.
Rocco, ağını ören bir örümceğe hayran kalır ve bir kurbağayla zıplayarak eğlenir.