Küçük Lola Şehirde
Lola, kaykayları, itfaiye araçlarını, karşıdan karşıya geçmeyi, taksiye binmeyi ve daha fazlasını keşfederken şehirde eğlenceli maceralar yaşamak için ona katılın! Bu dizi, şehir ortamını ve Lola ve arkadaşlarının aktivitelerini güvenli ve eğlenceli bir şekilde tanıtır.
Lola, ayı ailesinin karşıya geçmesine yardım eder ve trafik ışığı kırmızı yanınca durmayı öğrenir.
Lola trafik ışığı kırmızı olunca durmayı öğrenir ve penguen ailesinin karşıya geçmesine yardım eder.
Lola, fil ailesinin karşıya geçmesine yardım eder ve büyükanne için kutuda ne olduğunu öğrenir.
Lola trafik ışığı kırmızı olunca durmayı öğrenir ve zürafa ailesinin karşıya geçmesine yardım eder.
Lola Max'in Ayı'ya getirdiği kutuda ne olduğunu öğrenip köpek ailesine karşıya geçerken yardım eder.
Lola, trafik ışığı kırmızı yandığında durmayı öğrenir ve kutuda Maria için ne olduğunu öğrenir.