Kuzey'in Köpekbalıkları
Kanada'nın Atlantik bölgesinde büyük beyaz köpekbalıklarının görülme sıklığı giderek artmaktadır. Alanna Canaran, Nova Scotialıların köpekbalığı korkusunu ortadan kaldırmak için bu yaratıkların gizemlerini çözmeye çalışır. Canaran, bu muhteşem canlılar hakkında paha biçilmez bilgiler toplayarak Kanada'daki beyaz köpekbalıklarının daha iyi anlaşılmasına katkıda bulunur.