Belgeseller, Hayvanlar ve Doğa
Komedyenler ve uzmanlar, sosyal medya çılgınlığına kapılıp en viral köpek balığı videolarının eğlencesine dalıyorlar.
Can yeleklerinizi kapın ve sosyal medya akışlarınıza tutunun! Komedyenler Helen Hong, Keon Polee ve Sklar Kardeşler, yıldırım hızındaki köpek balığı saldırılarından, golf sahasında yaşayan köpek balığına kadar internetin en manyak köpek balığı videolarını derinlemesine inceliyorlar ve uzmanlardan oluşan bir heyet de sosyal medyanın en etkili balığının ardındaki bu çarpıcı mahareti araştıyor.