WALL-E
Gezegenimizi temizlemek amacıyla üretilen robot Vol-İ, yüzlerce yıl yapayalnız yaşadıktan sonra, Eve adlı bir arama robotuyla karşılaşınca hayatına yepyeni bir anlam gelir. Onlara katılın ve evrende fantastik bir yolculuğa çıkın.