Sneaker Wars: Adidas v Puma
Sneaker Wars: Adidas V. Puma, kardeşler Adi ve Rudi Dassler arasındaki bir kavganın doğurduğu iki büyük spor giyim markası arasındaki efsanevi rekabeti keşfe çıkar. Bu dizi, kardeşlerin kişisel çatışmalarının inovasyonu tetikleyerek spor ayakkabı endüstrisini ve spor kültürünü nasıl dönüştürdüğünü ortaya koyar. Uzman röportajlarıyla bu tarihi rekabetin mirasını keşfedin.
Sneaker Wars: Adidas V. Puma iki global spor giyim devi arasındaki yıllara dayanan şiddetli rekabeti derinlemesine inceler. Bu rekabet bir aile kavgasından doğmuştur. Kardeşler Adi ve Rudi Dassler, kişisel çatışmalarını spor dünyasında egemenlik mücadelesine dönüştürerek Adidas'ı ve Puma'yı kurarlar. Dizi bu ayrılığın kökenlerini, spor kültürüne katkılarını ve rekabetlerinin spor ayakkabı endüstrisini nasıl yeniden şekillendirdiğini ortaya koyar. Uzmanlar, sporcular ve sektörden kişilerin röportajlarıyla markaların tarihindeki önemli anlar, küresel moda üzerindeki etkileri ve rekabetleriyle düzeni baştan aşağı değiştiren iki kardeşin rekabeti ele alınır.
Adidas ile Puma arasındaki yıllara dayanan çekişme, spor tarihinin en büyük rekabetlerinden biridir.
Puma, NYFW'ye damgasını vururken Adidas, Kanye ile işbirliği yaparak kültürel bir dönüşüm başlatır.
Markaların amansız rekabeti sırasında Bjorn Gulden'ın Puma'dan Adidas'a geçişi şok etkisi yaratır.