Bruiser
Yaz tatili boyunca, 14 yaşındaki Darious, otoriter babası Malcolm ile yaşadığı çalkantılı olaylar ve gizemli serseri Porter ile arasında gelişen akıl hocalığı sayesinde erkekliğinin sınırlarını keşfeder. Darious, Porter'ın gerçek kimliğini öğrendiğinde, iki adam arasında ailesini parçalayacak ve güvenliğini tehdit edecek bir çatışmanın içine sürüklenir.