Nazilerin Gizli Dünyası
Fanatizmin doğasını daha iyi anlayabilmek için, bu film SS'e, Schutzstaffel'e, katılan genç gönüllülerin kanlı tarihinin izini sürüyor. Hitler, bu özel koruma birliğini 1925 yılında kendi şahsi güvenliği için kurdu ve daha sonra da rejimin gerçek ya da sanal düşmanlarıyla savaşmak için kullandı.
Hitler, SS'i kendisine ölümüne sadık kalacak elit ve özel bir ordu olarak kurdu.