Nazi Mega Yapıları: Amerika'nın Savaşı
Nazi Mega Yapıları Hitler'in en etkileyici mühendislik projelerinin kalıntılarını keşfederek onları tasarlayan kötü dahilerin hikayelerini anlatıyor ve bu yapıların savaşın seyrini değiştiren teknolojik bir devrimi nasıl ateşlediğini ortaya koyuyor.
Saipan için verilen savaş, Japon ordusunun temelini oluşturan mega yapı için en zor sınavdır.
Hitler, 2. Dünya Savaşı'nın en büyük kararını alır: Britanya'yı işgal etmeli midir, etmemeli midir?