Drama, Biyografi
Amanda Knox, üniversite eğitimi için İtalya'ya gitmesinden haftalar sonra işlemediği bir cinayetten haksız yere hapse atılır. Bu belgesel dizisi, Amanda'nın özgürlüğüne kavuşmak ve masumiyetini kanıtlamak için verdiği mücadeleyi ve de hem yetkililerin hem de dünyanın onu nasıl ve neden bu kadar kolay suçladığını inceliyor.